Leverings informatie

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

De levertijd van de producten die in voorraad zijn is standaard ongeveer twee werkdagen en soms slechts één. Heeft u zeer veel haast, neemt u dan even contact met ons op.

De tegels/sanitair en toebehoren worden bezorgd door onze transporteur met vrachtauto’s. Het is van belang dat deze vrachtauto uw straat in kan rijden om de goederen af te leveren. Indien het niet mogelijk is met een vrachtauto uw straat in te rijden, meldt dit dan bij uw bestelling, zodat wij een levering met een kleine vrachtauto kunnen inplannen.

De tegels worden op een pallet bezorgd, zo dicht mogelijk bij de deur, maar zo ver als mogelijk de chauffeur met de pompwagen kan komen. De tegels worden niet naar binnen gebracht.

Gewichten van bestellingen

Indien uw bestelling onder de 60 kg is, zullen wij het pakket per PostNL of DHL verzenden.

Nadat wij uw bestelling verzonden hebben, ontvangt u een verzendbevestiging en een track-en-trace code.

Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Wanneer u niet thuis bent, wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden.

Indien u ook bij de tweede poging niet thuis bent, kunt u het pakket ophalen op de dichtstbijzijnde afhaallocatie.

VerzendkostenLimietKosten
Verzendkosten boven de 60 kg, tegels en lengtegoederen:Onder de € 1000,- Bestelwaarde€ 60,-
Verzendkosten pakket tot 60 kg: (Per PostNL of DHL)Onder de € 1000,- Bestelwaarde€ 8,95
Verzendkosten boven de 60 kg, tegels en lengtegoederen:Boven de € 1000,- Bestelwaarde € 0,-
Verzendkosten pakket tot 60 kg: (Per PostNL of DHL)Boven de € 1000,- Bestelwaarde€ 0,-

Retour- en Terugbetalingsbeleid van Tegelhandel Ter Haar

Bij Tegelhandel Ter Haar zijn we toegewijd aan kwaliteit en klanttevredenheid, zowel online als in onze fysieke winkel. Begrijpen wij dat u soms een aankoop wilt retourneren. Hieronder vindt u ons beleid omtrent retourneren en terugbetalingen:

Retourproces:

  1. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van uw product of binnen 14 dagen na aankoop in onze winkel contact met ons op om een retour aan te melden.
  2. Zorg ervoor dat de tegels of sanitairproducten ongebruikt zijn en in de originele, onbeschadigde verpakking zitten.
  3. Volg de instructies op die ons klantenserviceteam u zal geven voor de retourzending of breng het product persoonlijk terug naar onze winkel.

Terugbetalingsproces:

Na ontvangst en inspectie van het geretourneerde product, zullen we overgaan tot het verwerken van uw terugbetaling. Terugbetalingen worden uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode binnen een termijn van 10 werkdagen.

Voorwaarden:

  • U heeft 14 dagen om een retour aan te melden vanaf het moment dat u uw bestelling ontvangt of vanaf de aankoopdatum in onze winkel.
  • Producten moeten in originele staat zijn, ongebruikt en onbeschadigd.
  • Maatwerkproducten of speciale bestellingen kunnen niet geretourneerd worden, tenzij er sprake is van een defect.

Uitzonderingen:

In bepaalde gevallen kunnen we besluiten geen retour of terugbetaling te accepteren. Dit zal duidelijk gecommuniceerd worden tijdens het aankoopproces.

We hopen dat deze informatie helpt om ons retour- en terugbetalingsbeleid duidelijk te maken. Heeft u nog vragen of onduidelijkheden, dan staan wij u graag te woord.

Hoe kunt u bij ons in de winkel betalen?

Pinnen of Contant.

U Kunt bij ons in de winkel pinnen of contant betalen. 

Hoe kunt u bij ons online betalen?

iDeal.

U kunt bij ons met iDeal betalen. De betaling loopt via Mollie Payments en gaat via een beveiligde verbinding.

Betaling per credit card

U kunt er ook voor kiezen om met uw creditcard te betalen. U kunt uw creditcardgegevens veilig invoeren via onze beveiligde betaalpagina. Na het afronden van uw bestelling ontvangt u een bevestiging per e-mail. Uw bestelling wordt vervolgens direct verwerkt en verzonden.